Ogłoszenie

Najbliższe posiedzenie Zespołu
Orzekającego
odbędzie się

02.08.2024 r. o godzinie 8:00

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Powiatu Tarnowskiego
Logo Elektronicznej Skrzynki Podawczej
Logo Kuratorium Oświaty w Krakowie
Logo Ministerstwa Edukacji Narodowej

Tegoroczne zajęcia feryjne zostały podzielone na trzy tematy dostosowane do potrzeb uczestniczących w nich dzieci. Udział w nich brały uczennice szkoły podstawowej z trudnościami w otwieraniu się na kontakt werbalny, mutyzmem wybiórczym, lękliwością, jak również dzieci w wieku przedszkolnym z problemami artykulacyjnymi i dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Z tego względu do każdego spotkania przygotowano osobny program terapeutyczny o odmiennym tytule.

Czytaj więcej

Zajęcia terapeutyczne „Ferie z Poradnią” to cykliczna forma realizowana każdego roku w okresie ferii zimowych przez Powiatową Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną w Tarnowie Filię w Tuchowie. Adresatem przedsięwzięcia są dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, korzystające z indywidualnej terapii logopedycznej prowadzonej w naszej placówce przez trzech logopedów. Celem prowadzonych zajęć terapeutycznych jest przede wszystkim stymulacja psychofizycznego i emocjonalno-społecznego rozwoju dziecka, a także kształtowanie kompetencji i sprawności językowych oraz komunikacyjnych. Ponadto usprawniane są procesy psychomotoryczne, a u starszych dzieci doskonalone są umiejętności szkolne. Równie istotnym celem przedsięwzięcia jest psychoedukacja rodziców prowadzona w formie porad i konsultacji przez specjalistów prowadzących zajęcia z dziećmi.

  Czytaj więcej

Serdecznie zapraszamy: logopedów, pedagogów, nauczycieli, studentów i wszystkich zainteresowanych do udziału w specjalistycznej konferencji, która odbędzie  się 27 marca 2020 r.

Celem konferencji  jest  dzielenie się praktyczną wiedzą z zakresu zaburzeń percepcji słuchowej (objawy, postępowanie diagnostyczne,  planowanie pracy terapeutycznej).

Więcej szczegółów pod linkiem: Zaburzenia percepcji słuchowej a rozwój kompetencji językowych oraz umiejętności czytania i pisania