2024 r.
- Rozwijanie samodzielności u dzieci – Monika Koczwara – psycholog
- Jak bezpiecznie korzystać ze smartfona? – Patrycja Pleban – psycholog
- Jak się relaksować? – Patrycja Pleban – psycholog
- Gry i zabawy stymulujące rozwój, czyli co warto wiedzieć, by pomóc dziecku – Katarzyna Dalach-Czapkowicz – pedagog
- Jak zmotywować dziecko do samodzielnej nauki? – Katarzyna Dalach-Czapkowicz – pedagog
- Wpływ czytania na wszechstronny rozwój dziecka – Magdalena Perłowska – logopeda
- Standardy Ochrony Małoletnich – informacje dla młodzieży – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Wybitni z powodu dysleksji – Sylwia Janiszewska – pedagog
- Rozwijanie pasji do czytania. Tydzień dysleksji – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Wzmacniamy Naszą świadomość o dysleksji – Katarzyna Dalach-Czapkowicz – pedagog
2023 r.
- Bawię się i ćwiczę czyli logopedia wakacyjnie – Katarzyna Zych – logopeda
- Zaparcia nawykowe u dzieci – Anna Drozdowska-Flak – psycholog
- Zasada trzech minut – jak wspierać relację z dzieckiem? Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Co się dzieje gdy czytasz dziecku na dobranoc? – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Miniporadnik komunikacji z dzieckiem – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Jak wspierać poczucie własnej wartości u dziecka? – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Pedagogika Montessori – słów kilka o głównych założeniach metody wykorzystywanej w ramach zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie – Beata Gil – logopeda
- Wspieranie prawidłowego rozwoju motoryki małej u dzieci młodszych i dzieci z trudnościami w rozwoju motorycznym – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Małe dzieci w świecie smartfonów i Internetu – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Pierwsze dni w przedszkolu – Jak powinno wyglądać rozstanie z dzieckiem? – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Fakty i mity na temat ADHD – Natalia Lech – psycholog
- Dysleksja fakty i mity – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Symptomy ryzyka dysleksji u uczniów klas IV – VI – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Symptomy ryzyka dysleksji u dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji – Katarzyna Dalach-Czapkowicz – pedagog
- Bardziej niż meta liczy się droga PO – Katarzyna Dalach-Czapkowicz – pedagog
- Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych – Katarzyna Dalach-Czapkowicz – pedagog
2022 r.
- 6 powodów by ograniczyć oglądanie telewizji/tableta/telefonu– Joanna Szopińska- pedagog
- Zagrożenia rozwoju dzieci przewlekle chorych – Ewa Bańdur – pedagog, Aleksandra Smoła – pedagog
- Zabawki – Agata Pasternak – logopeda
- Z czym nie mylić ADHD – Ewa Bańdur – pedagog, Aleksandra Smoła – pedagog
- Nauka jedzenia – to pierwszy krok do prawidłowego mówienia – Magdalena Perłowska – logopeda
- Wsparcie dzieci w obliczu wojny na Ukrainie – Monika Koczwara – psycholog
- Trudności adaptacyjne dziecka z innej kultury – Ewa Bańdur – pedagog
- Czy „niegrzeczne” dziecko naprawdę jest niegrzeczne? – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Informacje dla praktyków pracujących z dziećmi uchodźców/cudzoziemców – Aleksandra Smoła – pedagog
- Jak wspierać dziecko dwujęzyczne? – Aleksandra Smoła – pedagog
- Jak pracować z uczniem ze spektrum autyzmu? – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- W jaki sposób osoba w spektrum zaburzeń autystycznych może odbierać świat? – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Mam Zespół Aspergera – spróbuj mnie poznać. – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Zachowania autystyczne – Natalia Niedźwiecka – pedagog
- Poczytaj mi mamo, poczytaj mi tato– Kinga Czerkies- logopeda
- Dzieciństwo w cyfrowym świecie – wpływ wysokich technologii na rozwój i komunikację dzieci – Ewa Jachym-Kawa – logopeda
- Chcesz być rodzicem doskonałym?– Joanna Szopińska- pedagog
- Jak wspomagać rozwój mowy u malucha czyli pierwszy rok życia dziecka okiem logopedy. – Magdalena Perłowska – logopeda
- Jak wspomagać rozwój mowy u malucha, czyli drugi rok życia dziecka. – Magdalena Perłowska – logopeda
2021 r.
- Funkcjonowanie emocjonalne – Monika Karpińska – pedagog
- Bezpieczne dziecko wśród nowych technologii – Monika Koczwara – psycholog
- Co kryje się pod pojęciem mutyzm wybiórczy – Anna Juśko-Mróz – psycholog
- Co robić żeby dzieci nas słuchały – Joanna Szopińska pedagog
- Ćwiczenia motoryki małej i dużej kinezjologii edukacyjnej – Ewa Jachym – Kawa – logopeda
- Ćwiczenia narządów artykulacyjnych – Kinga Czerkies- logopeda
- Depresja – Anna Jagielska – psycholog
- Działania wspierające uczniów z dysleksją w starszym wieku szkolnym – Ewa Bańdur – pedagog
- Dzieci a Internet – Patrycja Pleban – psycholog, Ewa Pleśniar – psycholog
- Dziecko przed ekranem – Aleksandra Smoła – pedagog, Małgorzata Piotrowska – pedagog
- Formy pracy z uczniem z zaburzeniami emocjonalnymi – Aleksandra Smoła – pedagog, Patrycja Pleban – psycholog
- Interwencja kryzysowa w przypadku próby samobójczej – Aleksandra Smoła – pedagog
- Jak bawią się dzieci?– Agata Pasternak – logopeda
- Jak dbać o siebie – podstawowe zasady – Agnieszka Szymańska – psycholog, Katarzyna Rejkowicz – psycholog
- Jak kształtować poczucie własnej wartości u dzieci? – Marzena Szczebak – psycholog
- Jak pomóc dziecku, której się jąka? – Agata Pasternak – logopeda
- Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dziećmi? – Anna Jagielska – psycholog
- Jak się bawić żeby wspierać? Moc dziecięcych masażyków. – Martyna Pfajfer – logopeda
- Jak wspierać rozwój motoryki małej u dziecka? – Ewa Bańdur – pedagog
- Jak współpracować z logopedą, aby uzyskać sukces – Ewa Jachym – Kawa – logopeda
- Jestem wolny od uzależnień – Patrycja Pleban – psycholog
- Logorytmika – Kinga Czerkies – logopeda
- Niepokojące zachowania ucznia – co robić? – Agnieszka Szymańska – psycholog, Katarzyna Rejkowicz – psycholog
- Ocena ryzyka zachowań suicydalnych (samobójczych) – Aleksandra Smoła – pedagog
- O opóźnionym rozwoju mowy słów kilka – Katarzyna Mida – logopeda
- Powrót dzieci do szkół po nauczaniu zdalnym – Aleksandra Smoła – pedagog, Ewa Bańdur – pedagog
- Przyczyny zachowań agresywnych dzieci i sposoby radzenia sobie z nimi – Dorota Wantuch – psycholog
- Sygnały ostrzegawcze wskazujące na rozwój uzależnienia dzieci i młodzieży od mediów – Ewa Bańdur – pedagog
- Śmierć oczami dziecka – Monika Koczwara – psycholog
- Wpływ mediów elektronicznych na rozwój dzieci i młodzież – Aleksandra Smoła – pedagog
- Podstawowe wskazówki do pracy z dzieckiem z zaburzeniami lękowymi – Ewa Bańdur – pedagog, Aleksandra Smoła – pedagog
2020 r.
- Pies w terapii – Sabina Rosołowska-Patuła – logopeda
- Dogadajmy się – Monika Koczwara – psycholog
- Dwu i wielojęzyczność u dzieci – Aleksandra Smoła – pedagog
- Gdy rodzi się niepełnosprawne dziecko – Beata Gil – logopeda, Małgorzata Piotrowska – pedagog
- Jak mądrze wspierać i wybierać? – Jolanta Dziuban – pedagog
- Jak motywować dziecko bez przekupstwa – Joanna Stach-Andreasik – pedagog
- Jak oswoić lęk-skonwertowany? – Anna Juśko-Mróz – psycholog
- Logopedyczne zabawy na wiosnę cz. 4 – Aneta Knapik – neurologopeda, Barbara Romanowska – neurologopeda
- Nauka przez zabawę – Małgorzata Piotrowska – pedagog, Beata Gil – logopeda
- O motywacji wewnętrznej kilka słów – Anna Juśko-Mróz – psycholog
- Ósmoklasisto, spróbuj oswoić stres przed egzaminem – Jolanta Dziuban – pedagog
- Ósmoklasisto, zrób trzy kroki do wyboru szkoły – Jolanta Dziuban – pedagog
- Poradniane sposoby i ćwiczenia poprawiające koncentrację uwagi – Małgorzata Piotrowska – pedagog, Ewa Bańdur – pedagog
- Rozwój psychoruchowy dziecka pomiędzy pierwszym a drugim rokiem życia – Joanna Szopińska – psycholog
- Stres a zdrowie – Aleksandra Smoła – pedagog, Bożena Dulowska – pedagog
- Techniki przydatne w radzeniu sobie z lękiem – relaksacja i wizualizacja – Ewa Pleśniar – psycholog
- Wady zgryzu a zaburzenia mowy – Sabina Rosołowska – Patuła – logopeda
- Zabawy logopedyczne na wiosnę cz. 5 – Aneta Knapik – neurologopeda, Ewa Jachym – Kawa – logopeda
2019 r.
- O wędzidełku języka słów kilka – Sabina Rosołowska-Patuła – logopeda
2018 r.
- Czy warto czytać dziecku? – Katarzyna Zych – logopeda
- „Ja siama!” – czyli o samodzielności w rozwoju dziecka słów kilka
- Jak to w tekstach rymowanych skarb ukrywa się niemały, czyli o roli poezji dziecięcej w rozwoju mowy malucha?
- Język między zębami
- Od ruchu do mówienia
- Terapia nie tylko w gabinecie
2017 r.
- Dziecko w medialnym świecie – Magdalena Jabłońska – pedagog i neurologopeda
- Jeszcze oczyszczę szczaw z perzu – Magdalena Jabłońska – pedagog i neurologopeda
- Rozumiemy się bez słów? – Magdalena Jabłońska – pedagog i neurologopeda
- Słownictwo „na zakręcie” – Magdalena Jabłońska – pedagog i neurologopeda
- Tak trudno powiedzieć… – Magdalena Jabłońska – pedagog i neurologopeda
2015 r.
- Milczący rodzice – Magdalena Jabłońska – pedagog i neurologopeda
2014 r.
- Afazja – utracony świat mowy – Magdalena Jabłońska – pedagog i neurologopeda
- Dlaczego nie mówią? – Magdalena Jabłońska – pedagog i neurologopeda
- Dobre słowo – Magdalena Jabłońska – pedagog i neurologopeda
- Dziecko przed ekranem – Katarzyna Słysz – logopeda
- Jak motywować uczniów do nauki? – Małgorzata Piotrowska – pedagog, doradca zawodowy
- Jak pomóc dziecku ze środowiska wielokulturowego w adaptacji do nauki w polskich warunkach szkolnych? – Ewa Pleśniar – psycholog
- Kształtowanie się dominacji stronnej – Katarzyna Słysz – logopeda
- Propozycje ćwiczeń usprawniających analizator wzrokowy i słuchowy oraz ćwiczeń w pisaniu i czytaniu – Małgorzata Piotrowska – pedagog, Ewa Bańdur – pedagog
- Rady dla rodziców, których dziecko wybiera szkołę ponadgimnazjalna – Małgorzata Piotrowska – pedagog
- Rozwojowa niepłynność mówienia czy jąkanie? – Magdalena Jabłońska – pedagog i neurologopeda
- Stop dopalaczom – Anna Kita – pedagog
- „Symek sypko jedzie lowelem” – o zawiłościach dziecięcego języka – Magdalena Jabłońska – pedagog i neurologopeda
- Wczesna interwencja psychologiczna – prawa i zasady rozwoju człowieka w pierwszych latach życia – Katarzyna Rejkowicz – psycholog
- Zajęcia „Lato z Zuzią” – Antonina Ludera – logopeda
- Europejski Dzień Logopedy
- Dopalacze – sukces czy porażka?
- Dlaczego nie mówią?
2013 r. i wcześniej
- Akademia sześciolatka
- Czy można wygrać z dysleksja? – Magdalena Jabłońska – pedagog i logopeda
- „Ćwiczenia nie tylko przed lustrem” – wakacyjne zajęcia z logopedą – Magdalena Jabłońska – pedagog i logopeda
- Dzieci dwujęzyczne – aspekt psychologiczno-logopedyczny – Antonina Maria Ludera – logopeda, Magdalena Podolańska – psycholog
- Kiedy dziecko boi się iść do szkoły… – Magdalena Podolańska – psycholog